مهندس شاهپور کاظمی (برادر زهرا رهنورد) آزاد شد




تا آزادی مهندس شاهپور کاظمی - مهندس شاهپور کاظمی ،برادر زهرا رهنورد پس از تحمل پنج ماه زندان شب گذشته به قید وثیقه آزاد شد کاظمی که تمام این مدت در بند 209 اوین زندانی بوده ،چند هفته پیش در شعبه بیست و شش دادگاه انقلاب محاکمه شد اما هنوز حکمش صادر نشده است شاهپور کاظمی از شخصیتهای برجسته علمی در عرصه مخابرات و الکترونیک ایران ، عضو هیات مدیره تولیدکنندگان یوپی‌اس وعضو اتاق بازرگانی مخابرات است . اومدیر یکی از بزرگترین مراکز تولید علم و فناوری های مخابراتی کشوربه نام "کارخانه منابع تغذیه الکترونیک" است.او همچنین از کارآفرینان حوزه مخابرات است که در زمان جنگ ایران و عراق خدمات مخابراتی و الکترونیکی به صنایع جنگی ایران ارائه می‌داده‌است.

فعالان صنعت مخابرات كشور در پنج ماه گذشته بارها ضمن تاکید بر این‌که شاهپور کاظمی یکی از کارآفرینان بخش صنعت کشور با سی و چهار سال سابقه خدمت است خواستار حفظ حقوق و شان و جايگاه علمي مهندس كاظمي و جلوگيري از تضعيع حقوق شهروندي و آزادي وی شده بودند.

فعالان صنعت مخابرات در یکی از نامه های خود با اشاره به شخصیت ممتاز علمی مهندس كاظمی از اتهامات و افترائات وارده به این متخصص برجسته مخابراتی كشور انتقاد و بر آزادی و اعاده حیثیت از این نخبه مخابراتی كشور تاكید كرده بودند فعالان حقوق بشر نیز زندانی کردن شاهپور کاظمی را با توجه به اینکه وی هیچ گونه فعالیت سیاسی نداشته تنها به منظور تحت فشار قرار دادن مهندس میرحسین موسوی کاندیدای معترض دهمین دوره ریاست جمهوری و همسرش زهرا رهنورد ارزیابی کرده بودند .


«تا آزادی مهندس شاهپور کاظمی» این آزادی از بند اسارات را به جناب مهندس کاظمی و خانواده محترم شان و همچنین ملت آزادیخواه ایران زمین ، تبریک میگوید و برای همه زندانیان جنبش سبز ایران آرزوی رهایی میکند.


0 نظرات:

ارسال یک نظر